BBB tippar omgång 15

Som del av uppladdningen inför matchen Väsby-Sirius på måndag ska jag nu tippa hela den omgångens resultat. Förhoppningsvis slipper jag skämmas för alltför många fel. Om jag dock har det kan jag använda den gamla klassiska journalistiska ursäkten att bollen är rund.

OMGÅNG 15
FC Trollhättan - Åtvidabergs FF               2 
Falkenbergs FF - Assyriska FF               2
Ljungskile SK - Qviding FIF                      1
Syrianska FC - Vasalunds IF                   X
Landskrona BoIS - Ängelholms FF        X
FC Väsby United - IK Sirius                      2
Jönköpings Södra IF - GIF Sundsvall    X
IFK Norrköping - Mjällby AIF                     X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0