Tipset hittills och inför Väsbymatchen

Mitt tips har verkligen gått över förväntan. Jag har hittills fyra rätt av fyra möjliga. Hoppas den fina trenden håller i sig i morgon för då blir det Siriusseger.

Tränarna i Sirius har tagit ut en 17-mannatrupp som innehåller exakt samma spelare som inför matchen mot Syrianska, med ett undantag. Patrik St Cyr har utgått och är inte ersatt. Annars så är det praxis att ta ut 17 spelare vid bortamatcher eftersom spelare kan bli skadade eller på annat sätt inte kan spela. Jag både hoppas och tror att JTA och Brännan tar ut samma lag som mot Syrianska med samma uppställning. Jag har svårt att se Väsby som ett svårare lag att slå än Syrianska, samtidigt som det inte direkt garanterar en seger. Om Sirius gör det jobb man ska med samma inställning som mot Syrianska, då finns det en bra chans till en trepoängare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0